با توجه به اتفاقات عجیب اخیر مدرسه و اینکه مدیر مدرسه در اقدامی عجیب با توجه به تراز پایین آزمون جامع سعی در تعلیق معافیت های هنوز محول نشده‌ی من داشت، تصمیم گرفتم که بی انضباط خوبی باشم. 

این اتفاق زمانی افتاده که رییس سمپاد استان از مدیران خواسته که این ماجرای معافیته رو داشته باشن اما توی شورای دبیران درباره‌ش بحث و تبادل نظر بکنن. اما خب متاسفانه شورای دبیران مدرسه ما تنها شورایی بوده که با معافیت ها مخالفت کرده و تمام زور معاون ها این شده که چهار تا درس رو معافیت بدن. که برای من اصلا کافی نبوده، نیست و نخواهد بود.

مدیر به من قول معافیت بعد از قبولی مرحله یک داد، که اوکی. ممنون خیلی لطف کردید جناب مدیر حقیقتا این حجم از معافیت رو من نمیدونم چجوری استفاده بکنم!

 

 

این شد که تصمیم گرفتم به صورتی خودجوش سر کلاس ها نرم. هیچ اجباری برای حضور سر کلاس ها توی مورد من وجود نداره. من اینکار رو نمیکنم، و در صورت لزوم بی انضباطی های بیشتری هم میکنم. امروز سر کلاس عربی و شیمی نرفتم. میخواستم سر کلاس آمار هم نرم، منتها با توجه به اینکه امتحان بود،‌ نرفتنم خیلی سر و صدا میتونست بلند بکنه. پس تصمیمم این شد که نرم. امسال در آغاز سال حتی از سال گذشته هم بیشتر معافیت دارم. نه به این دلیل که مدرسه خیلی خوب شده. بلکه به این دلیل که خودم جسارت بیشتری پیدا کردم. یه لیست بلند بالا از بهانه های مختلفی که برای موارد مچ گیری احتمالی ساخته و پرداخته کردم هم آماده خواهم کرد. به شکلی خواهد رسید که سر هیچ کلاسی نرم. 

 

حتی پا رو فراتر از این خواهم گذاشت و یه ایده‌ای چیزی برای کلا مدرسه نرفتن هم خواهم ساخت (انشاءالله).